torsdag 23 januari 2014

I MITT GRÅA VARDAGSRUM...



Lite bilder från vardagsrummet i förmiddags, min nya vas som jag visade igår
fick flytta med till soffbordet. Gillar den skarpt :) Kuddarna i cerise har jag tänkt
att byta ut till någon pastellfärg, mer vårkänsla tänker jag.




Hej vänner,

Vas pysslar ni med såhär på torsdagseftermiddagen? Här hemma har vi haft
städdag och det var välbehövligt kan jag lova. Tråkigt men ett måste... 

Sen har jag flyttat om lite.. är nämligen i "soffbordstankar". Idag har vi ett svart,
runt soffbord som jag inte är helt nöjd med. Det kommer inte till sin rätt på den
mörka mattan och därför testade jag att ställa ett vitt bord på mattan istället.
Är lite sugen på att införskaffa mig HAY Tray Table i vitt till vardagsrummet,
det är ju ett klassiskt bord, snyggt och funkar alltid. Eller tycker ni att jag ska
prata med min smed och låta han göra ett soffbord i stål? (då blir det ju dock 
fortfarande mörkt) Hmm, vi får se vad det blir :)

Har ni förresten sett att Lampladan har en väldigt fin tävling på Instagram? 
Kolla in den annars, själv ska jag tävla nu :)


Hörs, KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar